I made this widget at MyFlashFetish.com.

May 18, 2011

novel tebaru saye..


HORIZAON CINTA..
                        
                          ~ wahai camar..
                       bawalah rinduku singgah ke lubuk hatinye ~
 
subhannallah ~ novel y sgt besh,,hasil nukilan y menarik...smpai menitis kn air mate saye...sgt tersentuh ngn kisah cnte mereka...meh,,saye nk kongsi kn sinopsis dye cket2...


          ZARIZ seorang pelaut yang cintakan kedamaian dan ketenangan. hidupnya yang dikelilingi lautan luas menjadikan dirinya sepi. temannya hanyalah pukulan ombak dan desiran angin. cuma sesekali kicauan camar laut hadir menghidupkan hari-harinya. bibirnya jarang mengucapkan kata-kata, hanya telinganya tekun mendengar dan mata yang rajin menilik..
          Berbeza dengan ZARA, seorang gadis yang lincah dan pandai berkata-kata, sesuai dengan kerjaya yang menuntutnya bertemu orang ramai. pesonanya menjadikan Zara cukup mudah didekati. cuma ada ketika, sikapnya yang terlalu peramah menyusahkan orang lain. Zara senang dikerumuni, diminati, dan gemar berada di antara kelompok manusia lain.
          Takdir menemukan mereka ( ZARIZ & ZARA ). Zara dan ZARIZ ibarat anjing dengan kucing. andai berjumpa, pasti bertingkah kata, berselisih pendapat. ego yang beraja di hati menjadikan mereka tegar menyakiti antar satu sama lain. tanpa sedar, pertelingkahan demi pertelingkahan mereka mewujudkan kesebatian. dalam diam, benci menjadi rindu, dendam menjadi sayang.
          Namun, mudahkah mereka melafazkan kata cinta kerana masing-masing pernah melukai.. ?

dri sinopsis pon da bley imagine cane story dye kn...erm,,lau saye ader bakat jd pengarah..da lame saye wat cite niy..tp apekan daye...tadO bakat,,modal apetah laie...huuhu.. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger